Is het item er ook in mijn maat?

De collectie van Joey’s is afwisselend, veel items komen dan ook dan niet opnieuw in de voorraad terug. Vaak geldt dan dus ook, op is op. U kunt zich hierover laten informeren per mail aan info@joeyswinkels.nl.  Wij doen ons uiterste best om de voorraad up to date te houden. Soms worden orders gecanceld door klanten en komen items terug in de voorraad. Als items in een winkelmandje niet worden afgerekend komen deze ook weer in de online voorraad terug.

Hoe lang duurt het voor een item binnen is?

Bestellingen kunt u binnen 2 tot 3 dagen na betaling via iDEAL bij u in huis verwachten. Wij kunnen hier geen garanties op geven, wij zijn afhankelijk van PostNL.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Kleine bestellingen, die door de brievenbus passen worden met de reguliere post van PostNL verzonden. Bestellingen die als pakket verzonden dienen te worden, ontvangt u via pakketpost.

Wat kost bezorgen?

Voor bezorging in Nederland gelden volgende tarieven: Voor orders per envelop brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening, voor pakketten € 5,95. Per envelop kunnen maximaal 5 items verstuurd worden. Wanneer u de bestelling of een deel daarvan aan Joey’s retour stuurt, ontvangt u het betreffende aankoopbedrag retour, de verzendkosten blijven wel door ons ingehouden. Voor andere landen verzendkosten op aanvraag.